

Commercieel Medewerker Showroom
- Op locatie
- Waardenburg, Gelderland, Nederland
 
- € 2.800 - € 3.800 per maand
- Huysinc Waardenburg - Showroom
Functieomschrijving
Ben jij klantgericht, commercieel ingesteld en houd je wel van uitdaging en afwisseling in je werk? Dan is onze functie van Commercieel Medewerker Showroom iets voor jou!
 

Welkom bij onze familie van bedrijven
DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, sanitair en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt ongeveer 150 medewerkers.
Onze kernwaarden 'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten.
Jouw uitdaging in onze organisatie 
Als Commercieel Medewerker Showroom heb je een erg veelzijdige functie. De ene helft van je tijd werk je in de showroom, waar je samen met een collega klanten ontvangt. Je zorgt aan de balie voor een warm welkom en een goede eerste indruk. De andere helft van de tijd werk je op de planning. Daar heb je veel telefonisch contact met klanten om afspraken in te plannen met name voor nieuwbouwprojecten op het gebied van keukens en badkamers. Concreet betekent dit het volgende:
- ontvangen van klanten in de showroom waar ze een optimale klantbeleving ervaren 
- inplannen van afspraken aan de balie of op verzoek van Verkoopadviseurs 
- beheren van de agenda’s van Verkoopadviseurs 
- telefonisch benaderen van klanten voor het plannen van keuken- en badkamerafspraken 
- klantgegevens verwerken en controleren 
- administratieve ondersteuning voor de showroom en de planning 
Dit breng je mee
Wat zijn jouw kwaliteiten?
Jij hebt gevoel voor service en gastvrijheid, maar bent ook commercieel ingesteld. Klantgericht zit in jouw genen, je werkt graag met doelstellingen en past goed in een betrokken team. Verder herken jij je in het volgende:
- MBO4 werk- en denkniveau met tenminste 2 jaar werkervaring in een functie met klantcontact binnen een commerciële setting; 
- 24 - 40 uur per week met werkdagen op in ieder geval woensdag, donderdagochtend en iedere zaterdag of om de week op zaterdag; 
- flexibel om in overleg van werkdag te wisselen bij ziekte of vakantie van je collega's; 
- een goede beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift) plus tenminste een basiskennis van de Engelse taal. 

En dit bieden we jou!
Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:
- Jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling; 
- Goed salaris tussen €2800,- en €3800,- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring; 
- 30 vakantiedagen + 3 DHOMUS dagen per jaar op fulltime basis; 
- Reiskostenvergoeding op basis van €0,23 per kilometer; 
- Goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage; 
- Persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden; 
- Een écht goed inwerkprogramma met diverse trainingen; 
- Aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit door gratis fruit en jaarlijks meerdere gezellige en sportieve personeelsactiviteiten. 
Nieuwsgierig? Laat van je horen!
Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!


