Skip to content

HR Adviseur

RemoteWaardenburg, Gelderland, NederlandHuysinc Waardenburg - Backoffice

Functieomschrijving

Geloof jij ook in medewerkers als drijvende kracht achter prestaties? In deze brede rol van HR Adviseur speel je een cruciale rol in het vormgeven van een 'Great Place to Work' waarin ze kunnen excelleren. 


Welkom bij onze familie van bedrijven

DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, badkamers en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt circa 130 medewerkers en heeft een omzet van circa € 70 miljoen.


DHOMUS is in 2022 verzelfstandigd en wordt door investeringsmaatschappij Waterland ondersteund bij het verwezenlijken van een versnelde groei strategie (o.a. middels een buy & build strategie-traject). Deze strategie heeft al geresulteerd in de aansluiting van ASTO en LEICHT Amsterdam, met showrooms in Rotterdam en Amsterdam.


Ter versterking van de organisatie en ondersteuning bij de implementatie van de reeds ontwikkelde People & Culture strategie, zoeken we een ondernemende en ervaren HR Adviseur. Met een frisse blik op het vakgebied en oog voor processen en verandering, speel je een cruciale rol binnen de organisatie. 




Jouw uitdaging als HR Adviseur

Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor de uitvoer en kwaliteit van (operationele en tactische) personeelstrajecten. Je regelt de benodigde acties omtrent de ‘employee journey’; dat betekent alles vanaf het moment dat toekomstige medewerkers horen van DHOMUS, tot het moment dat collega's de organisatie verlaten voor een volgende uitdaging. Het gaat hierbij om payrolling (outsourced), verzuimbegeleiding, functiewaardering, implementatie van HR cyclus, talentmanagement en recruitment (eventuele ondersteuning indien dat nodig is). Veelal zijn de direct leidinggevenden hierbij verantwoordelijk (in ontwikkeling!) en heb jij een adviserende en faciliterende rol. Uiteraard ben je de sparringpartner voor de lijnmanagers en collega’s. Tevens ondersteun je bij de implementatie van HR-tools en processen. Je zal deel uitmaken van een klein HR-team, bestaande uit een Interim HR Business Partner en een Corporate Recruiter/Leiderschapscoach. Je rapporteert aan de CEO. 

Een greep uit het takenpakket:

  • Uitrol (samen met het HR-team) van de People & Culture strategie; 
  • Ondersteunen van ontwikkelvraagstukken, zoals competentiemanagement en boeien/binden van personeel;
  • Vastleggen van mutaties en tijdig overdragen aan de salarisadministratie voor verwerking in de verloning (outsourced payrolling);
  • Verzorgen van verzuimbegeleiding conform de Wet Poortwachter;
  • Adviseren bij individuele loopbaanontwikkeling en collectieve trajecten; 
  • Regelen van opleidingen en trainingen (individueel of groepsgericht) voor de ontwikkeling van medewerkers;
  • Coördineren en bewaken van signaaldata en expiratietermijnen van contracten.



Dit breng je mee

Medewerker tevredenheid staat bij ons voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Als ideale kandidaat ben je niet alleen goed thuis in de nieuwste HR-trends en praktijken, maar ben je ook in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden die aansluiten bij de behoeften van onze organisatie. Je bent een aanpakker, enthousiast en schakelt moeiteloos tussen operationeel en tactisch niveau; bovendien heb je voldoende strategische bagage om ook op dat niveau mee te denken met de HR-uitdagingen. Je werkt graag in een commerciële en gedreven organisatie en herkent jezelf in onderstaande profiel:

  • Je hebt tenminste een afgeronde HBO opleiding en minimaal 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar in een generalistische HR-positie.
  • Je hebt actuele kennis van de wet- en regelgeving omtrent arbeidsrecht (specifieke cao-kennis kunnen wij je leren).
  • Je bent gewend zelfstandig en proactief te werken en bekend met deadlines.
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar.
  • De standplaats voor deze functie is hoofdzakelijk Waardenburg. Echter werk je in deze dynamische rol ook voor onze showrooms in Amsterdam en Rotterdam, het kan daarom voorkomen dat je deze vestigingen af en toe bezoekt.


We vragen veel, maar bieden je meer!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. DHOMUS is flink in beweging en je krijgt de kans mee te bouwen aan iets moois, waarbij groei van de organisatie en persoonlijke groei samengaan. 
Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris (tussen € 39.000 – € 52.000 bruto per jaar incl. 8% vakantietoeslag op basis van 40 uur per week) afhankelijk van opleidingsniveau, kennis en ervaring;
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • een eigen laptop en middelen voor je thuiswerkplek;
  • vergoeding van €19,23 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • reiskostenvergoeding en mogelijkheid tot hybride (tot 40% thuis) werken;
  • moderne werkplek met zit/sta bureau;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
  • aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit en jaarlijks meerdere gezellige personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.

of