DHOMUS - Medewerker Klant Contact Centrum (24-32 uur)
Overslaan naar content

Medewerker Klant Contact Centrum (24-32 uur)

  • Hybride
    • Waardenburg, Gelderland, Nederland
  • € 2.500 - € 3.100 per maand
  • DHOMUS Waardenburg

Functieomschrijving

Geen dag, zelfs geen uur is hetzelfde! Jij bent het eerste telefonische aanspreekpunt en hebt daarnaast een afwisselend pakket van administratieve taken!




Welkom bij onze familie van bedrijven

DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, sanitair en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt ongeveer 120 medewerkers.


DHOMUS is in 2022 verzelfstandigd en wordt door investeringsmaatschappij Waterland ondersteund bij het verwezenlijken van een versnelde groei strategie (o.a. middels een buy & build strategie-traject).

Onze kernwaarden 'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten.


Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van een betrokken en collegiaal team van 4 collega's op de backoffice in Waardenburg waar 'Samen Sterker' echt centraal staat. Je zorgt samen voor een goede bezetting van de telefooncentrale en speelt een cruciale rol in het creëren van een positieve eerste indruk. Jouw takenpakket wordt:  

  • Aannemen en doorverbinden van binnenkomende gesprekken naar de juiste personen of afdeling. Dit doe je op een persoonlijke, klantvriendelijke en correcte manier.
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van diverse afdelingen.

Dit breng je mee

Wie ben jij?

Natuurlijk ben je bekend met de juiste omgangsvormen, weet je door te vragen en ga je goed om met situaties waarin veel tegelijk gebeurt. Je staat dus stevig in je schoenen en houdt het hoofd koel, wat er ook gebeurt. Je hebt een goede telefoonstem, bent klantvriendelijk en bovenal een teamplayer die graag voor anderen klaar staat. Daarnaast:

  • ben je 3 tot 4 dagen per week (24 tot 32 uur) beschikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 tot 17.30 uur. De vaste werkdagen zijn in overleg;
  • heb je MBO werk- en denkniveau;
  • ben je bekend met het werken met een telefooncentrale en administratief goed onderlegd; 
  • beheers je de Nederlandse taal (schriftelijk en mondeling) uitstekend.


We vragen veel, maar bieden je meer!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. DHOMUS is flink in beweging en je krijgt de kans mee te bouwen aan iets groots. We groeien echt samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris tussen €2500,- en €3100,- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring;
  • 30 vakantiedagen per jaar op fulltime basis;
  • reiskostenvergoeding op basis van €0,23 per kilometer voor kantoordagen;
  • moderne werkplek met zit/sta bureau;
  • goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een goed inwerkprogramma met diverse trainingen;
  • aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit door gratis fruit en jaarlijks meerdere gezellige en sportieve personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.


of

Apply with Indeed onbeschikbaar