

Medewerker Service Administratie
- Hybride
- Waardenburg, Gelderland, Nederland
- € 2.500 - € 3.500 per maand
- DHOMUS Waardenburg
Functieomschrijving
Heb jij graag een controlerende én activerende rol? Als Medewerker Service Administratie houd je het overzicht, signaleer je knelpunten en onderneem je direct actie waar nodig!

Welkom bij onze familie van bedrijven
DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, sanitair en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt ongeveer 150 medewerkers.
Onze kernwaarden 'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten.
Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie als Medewerker Service Administratie maak je deel uit van het team Service op onze backoffice en ben je de schakel tussen verschillende partijen. Je zorgt ervoor dat alle processen soepel op elkaar aansluiten en bewaakt de voortgang van lopende zaken. Dit alles om bij te dragen aan de ultieme klantreis. Concreet betekent dit het volgende:
Fungeren als schakel tussen transporteurs, leveranciers en interne teams
Controleren van de kwaliteit van de klantreis in het servicetraject
Signaleren van afwijkingen en ofwel direct oplossen of tijdig escaleren
Zorgdragen voor de tijdige en correcte verwerking van administratieve (klant)gegevens en servicemeldingen
Leveren van accurate administratieve ondersteuning aan het serviceteam
Op termijn zal de functie zich verder uitbreiden tot een combinatiefunctie met het Klant Contact Centrum waar je takenpakket uitbreidt met het aannemen en doorverbinden van binnenkomende telefoongesprekken en beheren van de algemene mailboxen.
Dit breng je mee
Wie ben jij?
Je hebt een controlerende én activerende rol — als echte administratieve duizendpoot houd jij overzicht, signaleer je knelpunten en onderneem je direct actie waar nodig. Daarnaast herken jij je in het volgende:
MBO werk- en denkniveau;
Tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
32 tot 40 uur per week beschikbaar;
goede beheersing van de Nederlandse taal (schriftelijk en mondeling).

We vragen veel, maar bieden je meer!
Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. DHOMUS is flink in beweging en je krijgt de kans mee te bouwen aan iets groots. We groeien echt samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:
jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
goed salaris tussen €2500,- en €3500,- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring;
30 vakantiedagen + 3 DHOMUS dagen per jaar op fulltime basis;
reiskostenvergoeding op basis van €0,23 per kilometer voor kantoordagen en thuiswerkvergoedcing van € 2,40 per thuiswerkdag;
goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
een goed inwerkprogramma met diverse trainingen;
aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit door gratis fruit en jaarlijks meerdere gezellige en sportieve personeelsactiviteiten.
Nieuwsgierig? Laat van je horen!
Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!


