

Planner Keukenmontage
RemoteWaardenburg, Gelderland, NederlandHuysinc Waardenburg - Backoffice
Functieomschrijving
Dankzij jouw planning skills weten onze klanten en Keukenmonteurs precies waar ze aan toe zijn; jij zet alles op alles om de puzzel compleet te maken. Altijd de juiste mensen op de juiste plek, dat is jouw doel. Word onze nieuwe Planner Keukenmontage!
Welkom bij onze groeiende organisatie
'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker'. Dat zijn onze kernwaarden. Al meer dan 40 jaar zijn we dé partner in de woningbouw-projectenmarkt als leverancier van keukens, badkamers en tegels. Oorspronkelijk met alleen een showroom in Waardenburg (Huysinc) en sinds 2022 ook met showrooms ASTO in Rotterdam en LEICHT Amsterdam, als eigenaar van een drietal onderscheidende labels.
Wat ga jij doen?
Als Planner Keukenmontage ben jij de schakel tussen onze klanten, Keukenmonteurs en logistieke partner. Samen met jouw 3 collega's zorg je voor de meest optimale planning. Je hebt de volgende focusgebieden:
- creëren van een optimale lever- en montageplanning voor de verkochte keukens;
- ondersteunen (of bij afwezigheid vervangen) van collega's op gebied van service- en inmeetplanning;
- fungeren als eerste aanspreekpunt voor onze klanten en Keukenmonteurs met betrekking tot vragen over de planning;
- ondernemen van de juiste acties voor de operationele planning;
- opvragen van opleverprognoses bij aannemers;
- zorgen voor een correcte administratieve afhandeling van jouw werkzaamheden in het softwaresysteem (Simar);
- incidenteel fungeren als back up voor goederenontvangst, controle en uitgifte van servicematerialen bij ons externe magazijn.
Dit breng je mee
Wie ben jij?
Jij bent gewend om snel onder (tijds)druk te werken zonder dat dit ten koste gaat van kwaliteit. Je weet als geen ander de balans te vinden tussen een hoog serviceniveau en het bewaken van de afgesproken procedures, deadlines en kosten. Daarnaast ben je positief ingesteld, sta je stevig in je schoenen en communiceer je gemakkelijk met verschillende stakeholders. Verder herken jij jezelf in het volgende:
- HBO werk- en denkniveau;
- tenminste 2 jaar werkervaring als Planner in een hectische omgeving;
- flexibel, stressbestendig en organisatorisch sterk;
- bij voorkeur kennis van keukens en/of ervaring in de bouwsector;
- 32 tot 40 uur beschikbaar op maandag tot en met vrijdag met werktijden in overleg met het team (de afdeling moet bereikbaar zijn tussen 7.00 en 17.30 uur).
En dit bieden we jou!
Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:
- jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
- goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
- 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
- reiskostenvergoeding op basis van €0,19 per kilometer voor kantoordagen en thuiswerkvergoeding van €2,15 per thuiswerkdag;
- collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
- vergoeding van €19,23 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
- eigen laptop en mogelijkheid tot hybride (tot 40% thuis) werken;
- zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
- persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
- een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
- een gedreven team met jaarlijks meerdere gezellige personeelsactiviteiten.
Nieuwsgierig? Laat van je horen!
Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
