Skip to content

Senior Service Medewerker

RemoteWaardenburg, Gelderland, NederlandHuysinc Waardenburg - Backoffice

Functieomschrijving

Heb jij een passie voor klantenservice en de drive om als coach ons gedreven team naar groter succes te leiden? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!


Welkom bij onze familie van bedrijven

Onder de 'DHOMUS koepel' vallen ASTO, LEICHT Amsterdam en Huysinc, ieder onderscheidende labels. 
Wij zijn dé projectpartner voor ontwikkelaars en bouwbedrijven door onze familie van bedrijven en hebben bij elkaar ruim 100 jaar ervaring in keukens, badkamers & tegels. We bundelen de krachten van al onze merken waardoor we met onze complete portfolio’s een arsenaal aan kennis, ervaring, inspiratie en service in huis hebben. Of het nou midden of hoog segment is: een tevreden klant staat bovenaan! Wij zijn er om alle zorg uit handen te nemen. Van eerste afspraak in één van onze showrooms verspreid door Nederland tot en met strakke processen inclusief complete calculatie, levering, service en garantie. Wij regelen het tot in de puntjes; Dát is fijn thuis komen.

'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' zijn onze kernwaarden. Deze ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten. 



Jouw uitdaging als Senior Service Medewerker
Voor het label Huysinc in Waardenburg zijn we ter versterking van het service team op zoek naar een senior collega om het team naar een hoger niveau te tillen. In deze functie speel jij een cruciale rol in het bieden van uitstekende service en daarmee het opbouwen en behouden van positieve klantrelaties. Naast het behandelen van complexe servicevraagstukken, creëer je als coach een positieve en motiverende leeromgeving en lever je een belangrijke bijdrage aan het optimaliseren van processen om de klantreis verder te verbeteren.  
Dit betekent concreet:

Servicevraagstukken (70%)

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chatberichten met complexe vraagstukken van klanten over keukens, badkamers en tegels op een professionele en vriendelijke manier;
  • Luisteren naar de behoeften en vragen van klanten en oplossingen bieden die voldoen aan hun verwachtingen;
  • Registreren van klantinformatie, klachten en verzoeken in ons klantenservicesysteem.

Ontwikkeling team en procesverbetering (30%)

  • Coachen, begeleiden en motiveren van het team om het probleemoplossend vermogen te vergroten en effectiever te werken;
  • Samenwerken met andere afdelingen om te zorgen voor een naadloze klantbeleving en het oplossen van klant gerelateerde problemen;
  • Proactief identificeren van kansen om de productiviteit en klanttevredenheid te verbeteren en feedback te geven aan het management.



Dit breng je mee

Wij stellen het klantbelang altijd voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Met jouw communicatieve vaardigheden, empathie en probleemoplossend vermogen zorg je ervoor dat elke klant een positieve ervaring heeft. Of je de klant nu zelf te woord staat, het team coacht om tot die passende oplossing te komen of het werkproces zo inricht waardoor fouten geminimaliseerd worden. Jij zorgt voor die onvergetelijke klantreis met de gedachte 'Speciaal voor allemaal'. Verder zien wij ook onderstaande punten graag terug in jouw profiel:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een senior/ coachende rol;  
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en redelijk tot goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift; 
  • ervaring met Lean is een plus;
  • goede luistervaardigheden en vermogen om snel de kern van een probleem te doorgronden; 
  • geduld en empathie bij het omgaan met diverse klantbehoeften; 
  • goede organisatorische vaardigheden; 
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar (werktijden zijn van 7.30 uur tot 16.00 uur en 1x per week van 9.00 uur tot 17.30 uur).


We vragen veel, maar bieden je meer!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. DHOMUS is flink in beweging en je krijgt de kans mee te bouwen aan iets groots. We groeien echt samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris (tussen € 40.000 – € 57.000 bruto per jaar incl. 8% vakantietoeslag op basis van 40 uur per week) afhankelijk van opleidingsniveau, ervaring en netwerk;
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • een eigen laptop met headset en middelen voor je thuiswerkplek;
  • vergoeding van €19,23 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • reiskostenvergoeding en mogelijkheid tot hybride (tot 40% thuis) werken;
  • moderne werkplek met zit/sta bureau;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
  • aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit en jaarlijks meerdere gezellige personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.

of