Dhomus - Service Medewerker
Overslaan naar content

Service Medewerker

Hybride
  • Waardenburg, Gelderland, Nederland
€ 35.000 - € 50.000 per jaarDHOMUS Waardenburg

Functieomschrijving

Heb jij een passie voor service en zie jij het als jouw missie om onze klanten een optimale klantreis te laten ervaren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!


Welkom bij onze familie van bedrijven

DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, sanitair en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt ongeveer 120 medewerkers.


DHOMUS is in 2022 verzelfstandigd en wordt door investeringsmaatschappij Waterland ondersteund bij het verwezenlijken van een versnelde groei strategie (o.a. middels een buy & build strategie-traject).

Onze kernwaarden 'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten.




Jouw uitdaging als Service Medewerker
Voor de locatie Waardenburg zijn we ter versterking van het service team op zoek naar een collega die samen met het team de klantenservice naar een nog hoger niveau weet te tillen. In deze functie speel jij een cruciale rol in het bieden van uitstekende service voor alle labels en daarmee het opbouwen en behouden van positieve klantrelaties. Naast het behandelen van servicevraagstukken, lever je een bijdrage aan het optimaliseren van processen om de klantreis verder te verbeteren.  
Dit betekent concreet:

  • Correct en efficiënt beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chatberichten met complexe vraagstukken van klanten over keukens, badkamers en tegels op een professionele en vriendelijke manier;
  • Actief luisteren naar de behoeften en vragen van klanten en oplossingen bieden die voldoen aan hun verwachtingen;
  • Registreren van klantinformatie, klachten en verzoeken in ons klantenservicesysteem;
  • Proactief identificeren van kansen om de productiviteit en klanttevredenheid te verbeteren.

Ben je benieuwd hoe Dennis zijn functie van Service Medewerker ervaart? Ontmoet hem alvast hier.  


Dit breng je mee

Wij stellen het klantbelang altijd voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Met jouw communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen zorg je ervoor dat elke klant een positieve ervaring heeft. Of je de klant nu zelf te woord staat of het werkproces zo inricht waardoor fouten geminimaliseerd worden. Jij zorgt voor die onvergetelijke klantreis. Verder zien wij onderstaande punten graag terug in jouw profiel:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een klantenservice of commercieel binnendienst functie, bij voorkeur binnen de keukenbranche; 
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en redelijk tot goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift; 
  • goede luistervaardigheden en vermogen om snel de kern van een probleem te doorgronden; 
  • geduld en empathie bij het omgaan met diverse klantbehoeften; 
  • urgentie juist bepalen en snel kunnen schakelen; 
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar (werktijden zijn van 7.30 uur tot 16.00 uur en 1x per week van 9.00 uur tot 17.30 uur).


En dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris (tussen €35.000 en €50.000 bruto per jaar incl. 8% vakantietoeslag op basis van 40 uur per week) afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring;
  • reiskostenvergoeding op basis van €0,23 per kilometer voor kantoordagen en thuiswerkvergoeding van €2,15 per thuiswerkdag;
  • mogelijkheid tot hybride (tot 40% thuis) werken;
  • moderne werkplek met zit/sta bureau;
  • goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een écht goed inwerkprogramma met diverse trainingen;
  • aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit door gratis fruit en jaarlijks meerdere gezellige en sportieve personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom in Waardenburg waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton. 

of