Dhomus - Commercieel Medewerker Binnendienst Tegels
Overslaan naar content

Commercieel Medewerker Binnendienst Tegels

Hybride
  • Waardenburg, Gelderland, Nederland
€ 34.000 - € 44.000 per jaarHuysinc Waardenburg - Backoffice

Functieomschrijving

Ben jij de communicatieve en proactieve schakel tussen de klant, verkoop en aannemer? Haal jij energie uit de combinatie van techniek, commercie, continue verbeteren en samenwerken? Groei dan met ons mee en start als Commercieel Medewerker Binnendienst Tegels!



Welkom bij onze familie van bedrijven

DHOMUS is een inspirerende partner op het gebied van verkoop en installatie van keukens, sanitair en tegels, waarbij de focus ligt op nieuwbouwprojecten. Onze organisatie vormt een essentiële schakel tussen bouwondernemingen enerzijds en kopers van nieuwbouwwoningen anderzijds. DHOMUS bedient haar klanten vanuit 3 moderne showrooms en daarmee 3 verschillende labels; Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam. Onze onderneming telt ongeveer 120 medewerkers.


DHOMUS is in 2022 verzelfstandigd en wordt door investeringsmaatschappij Waterland ondersteund bij het verwezenlijken van een versnelde groei strategie (o.a. middels een buy & build strategie-traject).

Onze kernwaarden 'Recht door zee', 'Eigenaarschap' en 'Samen sterker' ondersteunen onze ambitie en beschrijven hoe we met elkaar werken en wat we van elkaar mogen verwachten.


Jouw uitdaging 

Als onze nieuwe collega is het jóuw verantwoordelijkheid om de order na de verkoop te verwerken. Hiervoor heb je nauw contact met klanten, adviseurs, leveranciers en aannemers. Dit betekent concreet het volgende:

  • Je biedt ondersteuning aan verkoop en bent bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkheden. 
  • Je controleert de verkochte tegelorder op fouten en oneffenheden. Je ziet in één oogopslag extra commerciële kansen als die er zijn.
  • Je neemt initiatief om met de klant eventuele onvolkomenheden in de order af te stemmen en zorgt dat technische details gecontroleerd en aangevuld worden.
  • Wanneer alles klopt bestel je daadwerkelijk de producten. Je blijft de order volgen totdat je vanuit de leverancier een bevestiging ontvangt voor akkoord.
  • Je zorgt ervoor dat de tegels zo compleet mogelijk uitgeleverd wordt bij de klant/op de bouw door het afroepen bij de leverancier. 
  • Je beantwoordt vragen van tegelzetters/uitvoerders/aannemers en schakelt indien nodig met de leverancier.

Bij jouw werkzaamheden maak je intensief gebruik van het automatiseringspakket Simar. Van order tot bestelling en van servicemelding tot klantcontact, alles wordt hierin geregistreerd.


Ben je benieuwd hoe David zijn functie van Commercieel Medewerker Binnendienst Tegels ervaart? Ontmoet hem alvast hier.

Dit breng je mee

Wie ben jij?

Jij gaat nauwkeurig en oplossingsgericht te werk en bent daarnaast kostenbewust. Ook beschik je over goede communicatieve vaardigheden en weet je commerciële kansen te benutten. Verder herken jij je in het volgende:

  • minimaal MBO- werk en denkniveau;
  • tenminste 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (bijvoorbeeld Binnendienst, Orderverwerking, Service, Werkvoorbereiding, Inkoop of Verkoop). Ervaring met tegels is een grote plus;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal; 
  • beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week op maandag tot en met vrijdag.


En dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris (tussen €34.000,- en € 44.000,- bruto per jaar incl. 8% vakantietoeslag op basis van 40 uur per week) afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring; 
  • reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer en mogelijkheid tot hybride (tot 40% thuis) werken met thuiswerkvergoeding;
  • laptop en moderne werkplek;
  • goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een écht goed inwerkprogramma met diverse trainingen;
  • aandacht voor jouw gezondheid & vitaliteit door gratis fruit en jaarlijks meerdere gezellige en sportieve personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar